پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204307
کارشناس مسائل سياسي و هادي سياسي بسيج:
امروزه مهم ترين اقدام دشمن،بويژه آمريکا در مقابل جبهه اسلام،نفوذ است
تاریخ انتشار : 1394/11/24 12:01:09
نمایش : 1128
هادي سياسي بسيج و کارشناس مسائل سياسي در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري گفت : شناخت روشها،مصاديق واهداف دشمنان انقلاب اسلامي ايران را براي اهل بصيرت ضروري دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خدامراد عربي فرد افزود:  انتخابات بهترين بستر براي حفظ روند قدرت يابي واقتدار نظام جمهوري اسلامي ومظهر حماسه ملت است از طرفي بستر مناسبي است براي آخرين بخت آزمايي آمريکا ودنياي سلطه يعني نفوذ وسوء استفاده از عناصر نفوذ پذير براي استحاله نظام بنظر ميرسد که انتخابات امروز يکي از دروازه هاي نفوذ دشمنان باشد .

عربي فرد در ادامه افزود: انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري دو رويداد سرنوشت ساز در کشور است دشمن براي نفوذ در پسا برجام در عرصه هاي مختلف اقدامات لازم را انجام داده که نفوذ سياسي و فرهنگي از بقيه مهمتر و خطرناک تر است و در اين عرصه بهترين راه ، شناخت روشها،مصاديق واهداف دشمنان انقلاب اسلامي ايران است .

وي خاطر نشان کرد : ترفندهاي گوناگون دشمن براي ضربه زدن به نظام اسلامي به شکست انجاميده و اکنون با حضور پرشکوه در انتخابات راه‌هاي نفوذ دشمن در مراکز تصميم‌ساز و تصميم‌گير مسدود خواهد شد.

عربي فرد گفت : آمريکا شيطان بزرگ است و در راستاي براندازي نظام اسلامي توطئه مي‌کند، امروز مهم ترين اقدام دشمن،بويژه آمريکا در مقابل جبهه اسلام،نفوذ است دشمنان در نظر دارند عوامل و عناصر و چهره‌هاي وابسته خود را از طريق انتخابات به دو مجلس وارد کنند تا از درون به ايران ضربه زده و باعث فروپاشي نظام اسلامي شوند. ايشان همچنين انتخابات را مسأله اي بسيار مهم و نعمتي حقيقتاً بزرگ برشمردند و با تأکيد بر حضور حداکثري مردم در انتخابات اسفند ماه افزودند: مفهوم عميق حق الناس، در زمينه هاي «اجرا، نظارت، حقوق داوطلبان، ليستهاي انتخاباتي، صيانت از آراي مردم و پذيرش نتايج انتخابات»، ابعاد مکمل و پرمعنايي دارد و مردم با توجه به طمع ورزي امريکايي ها به اين انتخابات، موضوع نفوذ را مورد توجه کامل قرار دهند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html